Daca 2/6 din lungimea unui dreptunghi este 180 m si 3/5 din latime este 90 m afla perimetrul uni alt dreptunghi avand lungimea egala cu diferenta dintre laturile primului dreptunghi si latimea de 3 ori mai mica decat aceasta diferenta.

2

Răspunsuri

2014-04-21T22:58:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2/6 din L1=180
1/3 din L1=180
L1/3=180   L1=540
3/5 din l1=90
3l1/5=90
l1=5*90/3=5*30=150
L2=(L1-l)=540-150=390
l2=(L1-l1)/3=390/3=130
P=2*l2+2*L2=2*390+2*130=780+260=1040
8 2 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T23:06:45+03:00
2 / 6 * L = 180               Perimetrul unui alt dreptunghi:   L = 540 - 150
2L = 180 * 6                                                                L = 390 m        
2L = 1080
L = 1080 / 2                                                                 l = 390 / 3   
L = 540 m                                                                       l = 130 m                                   
3 / 5 * l = 90                                                                                                              3l = 90 * 5                                                                   P = 2L + 2l                                        
3l = 450                                                                      P = 2 * 390 + 2 * 130                                                                                                 P = 780 + 260                         
l = 450 /3                                                                    P = 1040 m                                            
l = 150 m
5 4 5