nam scris de la tabla si ma controlat
facum 100 ms
Poate n-ai inteles tu bine..nu cred ca tb chiar atat de multe.
ba daaaaaa
Okkkkkkk...succes atunci !

Răspunsuri

2014-04-21T22:04:56+03:00
4*5=20
5*5=25
7*2=14
2*200=400
50*50=2500
70*2=140
24*1*2=48
10*10=100
11*2=22
45*2=70 

5*10=50
6*7=42
6*6=36
368*1=368
32*2=64
57*2=114
7*7=49
8*8=64
7*8=56
5000*2=10000


9*8=72
9*9=81
10*11=110
10*2=20
10*50=500
500*10=5000
6*5=30
7*5=35
3*10=300
8*10=80

70*2=140
2*100=200
2*40=80
40*3=120
120*2=240
50*2=100
15*2=30
1*1=1
2*1=2
24*2=48

5*11=55
11*11=121
12*12=144
13*13=169
14*14=196
15*15=225
16*16=256
17*17=289
18*18=324
24*24=576

.... (Daca trebuie sa ai 500,atunci le poti scrie de 10 ori,fiecare...De obicei cand se da de scris trebuie sa le ai scrise de mai multe ori...Daca nu sper macar ca te-am ajutat).
ms mult
N-ai pentru ce ;)
si daca ai pute impartiri
cu
: cu imparti :
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T22:08:01+03:00
12342:8    12342:2 12342:3  12342:5  12342:6 12345:7 12345:8  12345:9 12346:2 12346:3 12346:4 12346:7 12346:8 12346:9 12347:2 12347:3 12347:4 12347:5 12347:6 12347:7 12347:8 12347:9 12348:2 12348:3 12348:4 12348:5 12348:6 12348:7 12348:8 12348:9 12349:2 12349:3 12349:4  12349:5 12349:6 12349:7 12349:8 12349:9 23456:2 23456:3 23456:4 23456:5 23456:6 23456:7 23456:8 23456:9 23457:2 23457:3 23457:4 23457:5 23457;6 23457;7 23457;8 23457;9 23458;2 23458;3 23458;4 23458;5 23458;6 23458;7 23458;8 23458;9 23459;2 23459;3 23459;4 23459;5 23459;6 23459;7 23459;8 23459;9 34567;2 34567;3 34567;4 34567;5 34567;6 34567;7 34567;8 34567;9 34568;2 34568;3 34568;4 34568;5 34568;6 34568;7 34568;9 34569;2 34569;3 34569;4 34569;5 34569;6 34569;7 34569;8 34569;9 45678;2 45678;3 45678;4 45678;5 45678;6 45678;7 45678;8 45678;9 45679;2 45679;3 45679;4 45679;5 45679;6 45679;7 45679;8 45679;9      si tot mai departe....sincer innebnesc