Răspunsuri

2014-04-21T20:10:26+03:00
Poti spune ca  inca din Vinerea Mare impreuna cu familia ta ati vopsit oua rosii , iar in casa plutea mirosul imbietor al preparatelor traditionale   .In Sfanta Seara de Pasti cu ocazia sarbatorii Invierii Domnului Iisus ati fost cu totii la slujba de Inviere pentru a lua lumina ca sa va mearga bine tot anul . In dimineata zilei de Paste ati mancat Pasti de la biserica  si vati spalat cu ou rosu pe fata ,deoarece asa se procedeaza din obiceiuri si traditii vechi . La amiaza ati mancat mancaruri traditionale de Pasti precum miel , drob , pasca , cozonac care au fost foarte gustoase si ati ciocnit o multime de oua rosii  . Atmosfera era minunata si toti membrii familiei simteau mireasma calduroaselor sarbatori de Pasti . 
as fi vrut in franceza daca se putea...
nu ai spus in cerinta :)
Poti sa o traduci pe google
......
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T20:33:30+03:00
J'aime beaucoup passe de bon temps avec ma famille, donc le Paques e mon fete prefere. J'aime aussi faire la bonne nourriture avec ma mere, comme l'agneau roti ou les oeufs rouges. Ca que j'aime le plus est le temps passe avec les personnes qui sont les plus importants pour moi. Je vais a l'eglise, je recois beaucoup des cadeaux comme les oeufs de chocolate et lapins de chocolate. Je crois que les Paques est un bon ocasion de nous relaxons, de reflechir, et d'etre pres de ces que on aime.