Răspunsuri

2013-12-08T16:58:42+02:00
Opera ''Sania'' de Vasile Alecsandri apartine genului liric deoarece autorul isi exprima direct ganduri, idei, sentimente prin intermediul eului liric. Acesta foloseste o gama larga de figuri de stil cu care realizeaza imagini artistice.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-08T19:14:09+02:00
Prima data dai definitia operei lirice . Opera lirica este un text in versuri sau in proza in care autorul isi exprima direct gandurile si sentimentele.                                                 In primul rand , textul este liric , deoarece se exprima subiectiv sentimenete , creindu-se un univers poetic cu o deosebita forta de sugestie prin intermediul procedeelor artistice . Apoi scrii ideile poetice ( adica povestesti) imbinate cu figuri de stil.                      In al doilea rand , textul este liric , deoarece se face simtita prezenta eului liric prin marci lexico- gramaticale ( prin vb si pronume la pers 1 sau a 2 a  , interjectii , cuv . la vocativ , adj posesive depinde de ce este in text)                                                           In al treilea rand ideile sunt exprimate sub forma muzicala . Apoi notezi masura versurilor , rima , ritmul , nr de strofe . Sper ca ti-am fost de ajutor :)                                   
1 5 1