Alcatuiti propozitii in care un atribut , un complement si un nume predicativ sa fie precedate de prepozitiile :de , inpotriva si asemenea

2
va rog frumos
sa fie cate una cu fiecare sau mai multe propozitii cu toate cuvintele la un loc?
1.Ea canta asemenea vrabiei ; 2. De saptamana viitoare plec la mare ; 3.Impotriva este tata.Sper ca am facut bine si ca te-am ajutat

Răspunsuri

2014-04-21T21:15:54+03:00
Nume predicativ:Casuta este de ciocolata;Iulia este impotriva concursului.;Cerul a devenit asemenea oglinzii;
Atribut:Am cumparat niste cercei de argint;Vlad vorbea despre petita impotriva eutanasierii cainilor.;Iarba asemena smaraldului inconjura lacul.
Complement:Se poarta asemenea unui copil;Plangea de suparata;Lili vorbea impotriva mea.
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T22:56:18+03:00
Nume predicativ: Telefonul este de jucărie.
Atribut:Am cumparat niste coli albe.
Complement:Laur vorbea impotriva ei.
2 3 2