Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T20:01:05+03:00
 Dragi telespectatori, ne aflam in zona parcului central pentru a afla de la cetateni cum sarbatoresc Sfintele sarbatori de Paste :
-Buna Ziua ,se apropie Pastele , ce planuri aveti?
-Buna Ziua , bineinteles , ca in fiecare an vom petrece in familie.
-Ce preparate pregatiti ?
-Vom pregati preparate traditionale precum cozonaci , pasca , drob , friptura de miel si binecunoscutele oua rosii , la care vor participa toti membrii familiei.
- Hmm , deja imi e foame.Cum procedati in noaptea de Inviere ?
-Ca in fiecare an , si in anul acesta vom merge la Inviere sa luam lumina sfanta , ca sa ne mearga bine tot anul si sa ne luminam sufletele.
-Foarte frumos , alte obiceiuri mai aveti?
-Desigur, dimineata in prima zi de Paste ,toti membrii familiei vor lua paste de la biserica pe nemancate si se vor spala cu ou rosu pe fata , ca sa fie frumosi tot anul , cum spuneau bunicii nostri.
-Minunate traditii , va multumim frumos pentru interviu si Hristos a Inviat !
Dragi telespectatori cred ca deja vi sa facut pofta ! Noi continuam cu intrebari interesante pentru a afla si alte obiceiuri din alte zone ale tarii dupa o scurta publicitate,ramaneti alaturi de noi !
2014-04-21T20:31:19+03:00
-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Ma scuzati ca va deranjez,dar as vrea sa va iau un interviu!
-Despre ce este vorba?
-Avem cateva intrebari pregatite pentru majoritatea cetatenilor!Daca aveti 2-3 minute la dispozitie ca sa imi raspundeti ar fi minunat.
-Desigur!Ascult.
-Ati participat vreodata la activitati desfasurate in comuna noastra?
-Desigur.Am fost cu fiul meu la scoala,timp de 5 ani.La inceputul anului scolar.Am fost si la circul de la scoala,in care trebuia ca majoritatea parintilor sa fie prezenti.De asemenea am fost si la incheierea anului scolar,romanii au talent,un fel de copie a emisiunii originale si am mai fost la multe activitati si in copilarie,dar momentan acestea sunt!
-Multumesc pentru raspunsuri!O zi buna va doresc!La revedere.
-Pe curand!