Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T19:32:22+03:00
23 iunie - limba romana
25 iunie - matematica :*
in iunie se dau examenele? :O :*
daa :)) :(
:))
ok multumesc :**
n-ai pt ce:-*
2014-04-21T19:33:41+03:00
13 iunie 2014 Încheierea cursurilor pentru clasa a VIII-a  
16-18 iunie 2014 Înscrierea la Evaluarea Naţională  
23 iunie 2014 Limba şi literatura română - probă scrisă  
24 iunie 2014 Limba şi literatura maternă - probă scrisă  
25 iunie 2014 Matematica - probă scrisă  
27 iunie 2014 Afişarea rezultatelor (până la ora 16) 
27 iunie 2014 Depunerea contestaţiilor (orele 16 - 20)  
28 iunie-30 iunie 2014 Rezolvarea contestaţiilor  
1 iulie 2014 Afişarea rezultatelor finale după contestaţii 
1 5 1