Am nevoie de o compunere in care sa descriu animalul meu preferat .Va rog mt sa nu fie luata de pe internet .Compunerea trebuie sa contina DOUA CARACTERISTICI ALE ANIMALULUI si neeaparat TREI MODURI DE EXPUNERE.(animalul meu preferat este papagalul , dar puteti scrie despre orice)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T18:47:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dragi prieteni , am sa va povestesc cateva lucruri despre animalul meu preferat , papagalul.Eu am un papagal in varsta de 6 luni,foarte jucaus si dragalas. Il cheama Coco,un papagal vorbaret , este adus tocmai din Africa iar penele sale fine sunt acoperite de culori vesele precum verde fosforescent ,galben si putin rosu. Cred ca este un prieten foarte bun pentru copii , si totodata , un mod placut de ati petrece timpul.Intr-o zi din bucatarie se aude un cantec galagios :
- Cip-cip-cip !!
- Hei , buna Lola, ce frumos canti !
-Multumesc Cip-Cip , in compania unui asemenea stapan ca tine,cant cu foarte mult drag !! 
-Esti cel mai dragut papagal !
Din acel moment , am realizat ca a avea un papagal este un lucru minunat. De la lucrurile marunte precum cantece in zorii zilei pana la jocuri amuzante , totul este foarte incantator.Eu si cu Lola , suntem prieteni buni iar cu timpul ,prin antrenamente dese si repetate sper sa o invat sa stea pe umar sau multe alte lucruri deosebite. 
Modurile de expunere folosite sunt : descrierea , naratiunea si dialogul
99 4 99
2014-04-21T18:53:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cainele este cel mai bun si de incredere animal de companie pe care il poate detine cineva.De aceea,animalul meu preferat este cainele.Calitatile si capacitatea acestuia de a invata lucruri noi si de a nu uita chipurile oamenilor este incredibila.Pe langa ca este o fiinta jucausa si mereu vesela,care vede orice lucru precum o jucarie ,acesta este foarte serios intr-o misiune,mai ales cand observa ca stapanul isi pune toata nadejdea in el.Atunci cand plec la scoala,este suparat , si expresia fetei spune:
-Nu ma lasa singur! Dar cand sosesc acasa, fuge latrand catre mine.Cainele meu este mare si blana ii atarna alene miscandu-se in toate directiile(si il descrii cum arata el) .Imi amintesc cand era micut, era foarte lenes ,si doar mancarea il putea provoca sa se miste.Tine minte in totdeauna,cainele este fidel si credincios...oricat ai lipsit de acasa si l-ai lasat singur,el tot o sa vina la tine! 
148 4 148