Răspunsuri

2014-01-19T09:50:51+02:00
Pseodocod : Citeste n; Ok=1; Cat timp (n!=0) executa { Daca (n%2!=0){ Ok=0;} n=n/10;} Daca (ok==1) Scrie "da"; Altfel Scrie "nu";
mersi! eu m-am gandit sa calculez nr de cifre pare apoi numarul total de cifre a unui numar si sa compar dar mai eficent este cum ai spus tu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T12:26:03+02:00
Varianta 1 (facuta in int main() ):
int main()
{
int x;
cin>>x;
while((x%10)%2 == 0 and x>0)
   { x=x/10;  }
if(x>0)
   cout<<"Numarul nu are toate cifrele pare";
else
  cout<<"Numarul are toate cifrele pare";
return 0;
}

Varianta 2 (functie)
int test(int x)
{
 while(x>0)
   {if((x%10)%2!=0)
       return 0;
    x=x/10;
   }
return 1;
}
int main()
{
int n;
cin>>n;
if(test(n)==1)
   cout<<"Numarul are toate cifrele pare";
else
  cout<<"Numarul nu are toate cifrele pare";
return 0;
}
1 5 1