Răspunsuri

2014-04-21T18:03:11+03:00
Toate unghiurile au mas.=cu 180=>180-60-45=mas.a =75
iar in tr.abd=30
afli cu cos cat.ap/ip in unghiul abd vf.b
=>6/ab=1/2
=>ab=3
pitagora in tr.abd si afli bd si apoi sin in tr.adc ,dc/ad
si iar o pitagora si afli ac iar apoi faci perimetrul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T18:06:03+03:00
Ti-am pus poze cu rezolvarea problemei ;
App AB=4rad3 din prima poza ;)
Multumesc mult de tot ;)
Cu placere :**