Răspunsuri

2014-04-21T17:37:21+03:00
√√3=1.31607401295       
  la asta te refereai ?
Nu
exercitiul e asa : x = radical din 24 ori radical din 3 , totul sub acelasi radical
si y = x ori radical din 3
trebuie sa il aflu pe y
rdrd3=rd3 la puterea 1/2=3 la puterea 1/4 sau rd de ordinul4 din 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T17:44:58+03:00
Ridici la a 2-a
..........
sa inteleg ca 24.rad3 sunt sub acelasi radical?
----------------------------
x=V 24V3(V am notat radicalul,si inteleg ca 24 si V3 sunt sub acelasi radical)y=xV3 ypatrat=(V24.V3)la patrat y patrat=72V3 sa scoate radical din ambii membri si atunci y=V6V6 (radical din6 ori radical din 6)