Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T17:22:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Limbile straine reprezinta pasaportul tau catre ceilalti oameni. Ele te ajuta sa comunici eficient cu strainii cu care vii in contact, fie ca esti la munca ori in vacanta. Limbile straine sunt folosite in toate domeniile, ele aduc oamenii aproape si leaga continente, leaga tari, leaga culturi si civilizatii. Fara cunoasterea si folosirea limbilor straine nu ar mai fi existat aliante politice, miscari diplomatice sau relatii internationale.
19 4 19
2014-04-21T17:25:33+03:00
Eu pot sa iti dau cateva idei . Poti spune ca lumea s-a globalizat si ar trebui ca fiecare om indiferent de varsta sa poate comunica cu altii, ai putea scrie si ca oamenii care stiu o limba  straina sunt mai "bogati"sufleteste .
9 4 9