In trei depozite se afla 600 tone de grau.Daca din primul depozit se transfera 20 tone in al doilea,atunci in cele trei depozite se afla cantitati egale de grau.
a)Cu cate tone de grau este mai mare cantitatea dub al doilea depozit fata de cantitatea din al treilea depozit?
b)Aflati cate tone de grau se afla in fiecare depozit.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T16:48:18+03:00
Primul depozit:600/3+20=220tone
Al doilea depozit:600/3-20=180 tone
Al treilea depozit:600-(220+180)=200tone
Cantitatea dubla a depozitului al doilea este de:180*2=360 tone
a)360-200=160tone

2014-04-21T17:16:04+03:00
A+b+c=600
a-20=b+20=c

600/3=200=c

=>a=200
b=180
c=200