Imi puteti traduce si mie urmatoarea reteta?

200 g de chocolat noir
150 g de sucre
50 g de farine
150 g de beurre
4 oeufs

PRÉPARATION Gâteau au chocolat

1. Cassez les oeufs en séparant les blancs des jaunes. Battez fermement les blancs en neige avec une pincée de sel.
2.
Mélangez le beurre mou et le sucre. Ajoutez-y le chocolat fondu tout en continuant de mélanger puis incorporez un à un les jaunes d'oeufs sans cesser de remuer.
3.
Ajouter la farine puis les blancs d'oeufs et mélangez délicatement.

Pour finir: Beurrez un moule et versez-y la préparation. Faire cuire le gâteau environ 20 minutes sur thermostat 5.

2
200 g de ciocolată neagră, 150 g zahar 50 g de faina 150 g de unt 4 oua

preparare tort de ciocolata

1. Spargeți OUA Prin separarea de albușuri de Galben. Bateți ferm alb pana cand se întărește cu ONU vârf de sare.
2. Se Amesteca cu unt Moale si Zahăr. Adăugați-l în ciocolata topita version timp ce continuați SA amestecați apoi încorporează unul cate unul gălbenușurile de ou fara oprire version Miscare.
3. . Adăugați faina apoi albușurile de ou si amestecați cu delicatete

a scris un finaliza: unt o Matrita si Plata (turnați) pregatirea acolo. Gătiți aproximativ 20 minute pe tort termostat 5.
Ionela, comentariile nu pot primi puncte.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T16:33:33+03:00
200g ciocolata neagra
150g zahar
50g faina
150g unt
4 oua

PREPARARE prajitura de ciocolata

1.Sparge ouale si separa albusurile de galbenusuri. Bate cu fermitate albusurile cu un praf de sare.
2. Amesteca untul inmuiat cu zaharul. Adauga ciocolata topita si continua sa amesteci apoi  adauga unul cate unul galbenusurile continuand sa amesteci constant.
3. Se amesteca faina si albusurile si se amesteca usor

In final: Se toarna compozitia in forme si se da la cuptor timp de 20 de minute la nivelul 5 al termostatului.
Apreciez, raspunsul tau @Adrelina
ma bucur ca ti-am fost de folos
2014-04-21T16:40:40+03:00

200 g ciocolata neagra

150 zahar

50 faina

150 unt

4 oua


1.Spargeti ouale separate albusul si galbenusul.Bate albusul si pune sare

2.Amesteca untul si zaharul.Pune ciocolata  int impul amestecarii si pune unu cate unul galbenusul amestecand constant.

3.Pune faina si albusul  si amesteca delicat [verb]

In cele din urma:Untul si se toarna preparatele.