Răspunsuri

2014-04-21T16:02:48+03:00
In Δ ACD  dreptunghic ∧ACD=30 grade si teoria spune: cateta care se opune unghiului de 30 este 1/2 din ipotenuza deci  AD= 4/2=2 cm
ce inseamna rd? =))))))))))))))))))))
OMG
MI-A DAT
MERSI
MA CHINUI DE 3 ZILE SA REZOLV PROBLEMA ASTA
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T16:08:24+03:00
Ad este inaltime      folosim teorema catetei    ab²=bd*bc     (4rd3)²=bd*8     48=8bd      bd=48;8   bd=6        ac²=cd*bc    4²=cd*8       cd=16;8 cd=2         folosim teorema inaltimi si avem   ad²=bd*dc     ad²=6*2     ad=rd12    ad=2rd3
Oh multumesc!, in sfarsit pricep si eu =]]]
cu placere