Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T15:46:14+03:00
Poti sa scrii ca organizarea unor concursuri dedicate sportului la nivel european duce la schimbare de cunostinte si legare de prietenii si dezvoltarea de relatii atat intre participantii reprezentanti ai tarilor cat si intre conducatorii acestora 
2014-04-21T16:03:50+03:00
Buna poti sa incepi cu :
In opinia importanta solului etc
continui cu :
in primul rand , in al doilearand ,consider ca  etc .
cocluzie
in concluzie ,asadar prin uramre etc .