Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T13:53:52+03:00
Tragere: verbul (a) trage + sufixul re
a canoni: substantivul canon + sufixul i
a innebuni: substantivul nebun + prefixul in + sufixul i
incetinel : adjectivul incet + sufixul inel
1 5 1
2014-04-21T13:55:34+03:00
Tragere= verbul (a) trage + sufixul re
a canoni: substantivul canon + sufixul i
a innebuni: substantivul nebun + prefixul in + sufixul i
incetinel : adjectivul incet + sufixul inel