O pereche de pantofi costa cat 2 ghiozdane iar 2 ghiozdane costa cat 3 tricouri..determinati costul unei perechi de pantofi al unui tricou si al unui ghiozdan,daca 2 tricouri,2 ghiozdane si o pereche de pantofi costa 128 lei

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T13:39:44+03:00
P=2G=3T \\  2T+2G+P=128 \\2T+3T+3T=128 \\ T= \frac{128}{8}=16(lei) \\ G= \frac{3T}{2}=24(lei)  \\ P=48(lei)
Nu e bine
De ce?
rezultatul trebuie sa fie 24
prețul unui ghiozdan e 24.
Aaa,da..Nu citisem bine problema..mersi :*
2014-04-21T13:41:28+03:00
Scoti datele și pretul trebuie să fie 48 lei .