La educatie civica am de alcatuit o revista a clasei/ un ziar al clasei si nu stiu despre ce as putea sa scriu in el....poate despre niste activitati, dar nu am nicio idee..:(

2
E la "Studii sociale" nu inteleg de ce ati raportat intrebarea. ;)

Răspunsuri

2014-04-21T13:25:41+03:00
Pai scrie despre activitatile pe care le faceti in clasa,despre indatoririle pe care le aveti etc
ma gandeam sa scriem despre activitatile din saptamana altfel..
Mda..si asta e o idee buna
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T13:26:21+03:00
Buna!
Scrie niste poezii.
Scrie ce activitati ale clasei ai desfasurat in saptamana altfel.
Scrie niste pareri despre autori/cantareti/vedete etc.
Scrie pareri despre copiii care nu vor sa invete.
De asemena poti sa scrii despre materia ta preferata.
Poti sa scrii si niste poveste,inventate de tine.

1 5 1