O macara ridica uniform un corp la inaltimea de 14 m in 20 de secunde . Stiind ca masa corpului este de 350 kg. Calculati lucrul mecanic efectuat si puterea mecanica a motorului macaralei . Mersi mult cine ma va ajuta.

2

Răspunsuri

2014-04-21T14:10:00+03:00
M=350kg⇒G=3500N
L=F*d
L=3500*14m=49000J
P=L/Δt
P=49000J/20s=2450W
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T15:28:32+03:00
Date:
d=14m
t=20s
m=350kg
Rezolvare:
L=F*d 
F=G=mg=350kg*10N/kg=3500N
L=3500N*14m=49000J
P= \frac{L}{t}
P= \frac{49000J}{20s} =2450W
Raspuns:L=49000J;P=2450W

22 4 22