Răspunsuri

2014-01-19T08:59:36+02:00
1000-(260+421+65)=
1000-(260+486)=
1000-647=
353
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T09:14:17+02:00
Un fermier are 1000 de gaini. in prima zi vinde 260 de gaini, in a 2-a zi dublul primei zile,iar in a 3-a zi un sfert din cat a vandut in prima zi. Cate gaini mai are fermierul?
un fermier are 1000 de gaini gaste 260 ,curci dublul,iar cocosi sfertul gastelor.aflati dif dintre gaini si restul animalelor
1000-(260+520+65)=155