Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T12:57:39+03:00
6+23+a=69
a=69-29
a= 40.
Ce numere trebuie scazute adunate onmultite sau impartite casa dea 175 flosind numerele: 25 10 10 4 3 si 2. Aceste numere trebuie scazute adunate sau inmulti sau impartite sa dea 175
Deci la problema ta , va venii : 10*3+10*2 :4 +25
Asta nu , pardon , vine asa : 10*3*10*2 :4 +25
si vine 600 :4 = 150 +25 = 175
2014-04-21T12:58:51+03:00
Daca a+b+c=69,iar a=6 si b =23,atunci c=69-(6+23)=69-29=40

V.6+23+40=69