Răspunsuri

2014-01-19T08:34:14+02:00
Fractie echivalenta, e atunci cand ambele numere, adica si numaratorul si numitorul sunt egale. Ex: 3 supra 3, 7 supra 7, 5 supra 5 etc.
Asta e echiunitara
Gasesti aici toate explicatiile http://matepedia.ro/fractii-echivalente/
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T08:42:26+02:00
Fractia echivalenta este fractia care speste egala cu in intreg.
Ex: 1supra 1
2 5 2