Toate obiectele sunt un indrumar in viata...
Precizeaza functiile sintactice ale cuvintelor din propozitia de mai sus.

2
toate : atribut adjectival
obiectele : subiect
sunt un indrumar :predicat nominal
in viata :atribut substantival prepozitional

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T12:58:00+03:00
Toate - atribut adjectival
obiectele - subiect
sunt un indrumar - predicat nominal (un indrumar-nume predicativ)
in viata - atribut substantival prepozitional
5 3 5
2014-04-21T13:23:02+03:00
Toate este atribut adjectival.
Obiectele este subiect.
Sunt un indrumar este predicat nominal. Si daca nu ma insel un indrumar este nume predicativ.
In viata...Aici nu stiu. :(
4 4 4