Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T14:19:12+03:00
1.

 3^{33} *[-3²+3-1]:7*3^33
(9+3-1):7
11/7
1 5 1
2014-04-21T15:11:19+03:00
1)  [(-3)^33+3^34+(-3)^33]:(7x3^33)=
[3^33(3^2+3-1)]:(7x3^33)= [3^33x11)]:(7x3^33)
=11:7
2)  terog mai uita-te la ex asta fiindca eu cred ca a l-ai cpiat gresit dar chiar si asa:
{[(2000x2001):2x(2001-2000x2001):2+((-(2000x2001)):2)^2]}:2001=
(2000x2001):2^2(1998+2000):2001=500x2001x3998