Răspunsuri

2014-04-21T11:39:46+03:00
Azi ne pregateam de o excursie fumoasa.eu eram entuziasmata ca sa vizitam Constanta.
 Eu nu ma puteam opri din chicotit.Eram atat de fericita profesori neau spus ca daca suntem cuminti ne vor lasa sa vizitam si marea.Eu vorbeam cu o prietena foarte buna dea mea si ne faceam planurile.noi am facut cateva opriri prin diferite locuri unde ne faceam poze. 
 toti copii spuneau:
-Oo este foarte frumos dar nu mai avem rabdare.
Pana acolo mai erau multi km de parcurs asa ca neam oprit la un hotel unde ne-am petrecut noaptea.Din cauza fericiri acumulate in noi cu dabia am reusit sa ne odihnim putin.Dimineata una dintre profesoare a venit sa ne trezeasca pentru a ne continua drumul!Cand am ajuns la bucuresti toti sau dat jos pentru a ne duce la un fasfud pentru a manca.Apoi toti sau urcat in autobuz si neam continuat drumul.Era superb!Iar cand am ajuns la dunare doti copii sau ridicat in picioare si se holbau la minunile naturi.Mai era putin dar inainte sa ajungem soferul a pus nuste muzica si noi am inceput a dansa.La putin timp am ajuns si plimbandune prin oras profesori neau facut o surpriza si ne-au dus pe plaja.
A fost superb!M-am distrat.
                       sper ca team ajutat
6 2 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T11:45:27+03:00
In acest sfarsit de saptamana am fost cu parintii la Poiana Brasovului in excursie.Am plecat emotionata deoarece nu stiam cum va fi acolo pentru ca nu am mai fost niciodata.
Ajunsi acolo parintii mei s-au dus pentru a se caza,iar eu am ramas sa atmir copacii si insusi natura.

Noaptea cade usor peste Poiana asa ca parintii mei au decis sa mergem la culcare.Eu nu puteam sa dorm asa ca am iesit pe veranda sa admir inca o data muntii,copacii.Natura parca a luat nastere in acest loc incredibil de frumos.In aceasta excursie mi-am propus sa merg si cu telecabina desi imi era umpic frica.
Odata ce am urcat in telecabina m-am simtit de parca as fi intr-un loc magic,desprins parca din povesti.
Acesta excursie a fost foarte frumoasa si cu siguranta nu o voi uita niciodata.
Sper ca te-am ajutat!
11 4 11