Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T23:55:31+03:00
Pastele este cea mai importanta sarbatoare crestina a anului. De Pasti se sarbatoreste invierea lui Iisus, fiul lui Dumnezeu. Biblia spune ca la doua zile dupa moartea lui Iisus, mormantul Lui a fost gasit gol. Curand, discipolii Lui au inceput sa-L intalneasca. Crestinii cred ca invierea lui Iisus inseamna ca si ei pot primi o noua viata dupa moarte.Asadar, Pastile Legii vechi erau pomenire a trecerii prin Marea Rosie, iar Pastile Legii noi sunt trecere de la moarte la viata; acelea erau eliberare din robia Egiptului si drumul spre tara fagaduintei, acestea sunt eliberarea din lumea pacatului si intrarea in imparatia cerurilor.invierea Domnului nostru lisus Hristos este pentru Biserica dreptmatiroare crestina, pastratoarea Testamentului Hristoitic si a canoanelor apostolice, o scara pe care crestinii pot urca spre lumea vietii vesnice.Credinta Ortodoxa, in special, este Lumina din Limina invierii lui Hristos.
2 3 2
2014-04-20T23:55:42+03:00
Este Paste!
Parintii impreuna cu copii merg de mana la biserica ,pt a sarbatori Invierea Domnului.La biserica parintele canta cantece bisericesti inchinate Domnului Iisus Hristos.
atata mi-a venit pe moment...sper sa te ajute
2 2 2