Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T21:10:02+03:00
Am inclus cateva CD-uri care s-ar putea sa-ti placa impreuna cu aceasta scrisoare.dupa ce le asculti,te rog sa-mi spui daca iti plac si ceva despre tine, de asemenea
2 5 2
2014-04-20T21:11:37+03:00
Am inclus cateva Cd-uri,care s-ar putea sa iti placa cu aceasta scrisoare.Dupa ce le asculti,te rog spune-mi daca ti-au placut si te rog spune-mi ceva despre tine,de asemena.