Suma a trei numere este 63.Aflati numerele stiind ca primul nr.este de trei ori mai mare decat al treilea,iar al doilea este de doua ori mai mic decat al treilea.Problema trebuie rezolvata prin metoda grafica.

2

Răspunsuri

2014-04-20T21:34:02+03:00
A+b+c=63
a=3c
b=c/2
------------
a,b,c?

a  [-------][-------][-------][-------][-------][-------]
b  [-------]
c  [-------][-------]

b =   63:9=7
c =     7*2=14
a =    7*6=42

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-20T21:35:21+03:00
A.I____I____I____I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I

Suma este 63 si avem 9 parti ( segmente ) egale . Aflam o parte sau numarul b :
 63:9=7 ( numarul b )
 7x6=42 ( numarul a )
 7x2=14 ( numarul c )

Verificare : 42+7+14=63
1 5 1