Răspunsuri

2014-04-20T19:55:09+03:00
Poti sa scri cum va treziti dimineata , cum luati pastele iar apoi treceti la micul dejun in care descrii masa pe cre o luati impreuna si atmosfera sfanta de sarbatoare care pluteste in aer si cum stati toti impreuna si sarbatoriti ... mergeti impreuna la biserica etc este foarte simplu as vrea sa te ajut dar nu pot pt ca nu stiu eu ce faceti voi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T20:51:26+03:00
Poti spune ca  inca din Vinerea Mare impreuna cu familia ta ati vopsit oua rosii , iar in casa plutea mirosul imbietor al preparatelor traditionale   .In Sfanta Seara de Pasti cu ocazia sarbatorii Invierii Domnului Iisus ati fost cu totii la slujba de Inviere pentru a lua lumina ca sa va mearga bine tot anul . In dimineata zilei de Paste ati mancat Pasti de la biserica  si vati spalat cu ou rosu pe fata ,deoarece asa se procedeaza din obiceiuri si traditii vechi . La amiaza ati mancat mancaruri traditionale de Pasti precum miel , drob , pasca , cozonac care au fost foarte gustoase si ati ciocnit o multime de oua rosii  . Atmosfera era minunata si toti membrii familiei simteau mireasma calduroaselor sarbatori de Pasti .