Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T19:35:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Comparatia arata prin cuvinte asemanarile adevarate sau inchipuite dintre doua sau mai multe lucruri ori fiinte.ex:
-dulce ca mierea
-alb ca laptele
-amar ca fierea
-usor si lin ca un fulg
127 4 127
2014-04-20T19:35:42+03:00
Comparatia este folosita pentru a compara doua obiecte, pentru a scoate calitati sau defecte a unui obiect comparat.
Exemplu: Cerul e ca apa.

46 4 46