Răspunsuri

2014-04-20T18:10:40+03:00
De la Eminescu ai putea alege: ,,Calin (file din poveste)''
De la Creanga ai putea alege: ,,Mos Ion Roata si Unirea''
                                             ,,Fata babei si fata mosneagului''  + ''Stan Patitul''
De la Sadoveanu ai putea alege:volumul Hanul Ancutei.
Ai putea alege 2-3 fabule de  Grigore Alexandrescu.
De la Cosbuc:,,Iarna pe ulita''
Ai mai putea alege de la Hector Malot: volumul ,,Singur pe lume.'
Si ai mai putea alege:volumele din ''La Medeleni'' de Ionel Teodoreanu....

Sper sa te fi ajutat.Nu trebuie sa le faci pe toate.Alegi tu de aici :) 
Multumesc...Multumesc mult ! O sa aleg eu ceva de aici !! :*
Pentru putin ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T18:11:47+03:00

1.„Afara-i toamna” de Mihai  Eminescu(asta e poezie).
2.„Cand insusi glasul”de Mihai Eminescu(si asta e tot poezie).
3.„Danica Prepeleac”de Ion Creanga(asta e lectura).
4.„Acul si barosul”de Ion Creanga(lectura).
5.„Pacala”de Ion Creanga”(lectura).
6.„Popa Duhu”de Ion Creanga.
7.„Frunza”de Emil Garleanu(lectura)
Sper ca te-am ajutat si sper ca sunt ok.......
3 3 3