Selectati din urmatorul enunt ,un cuvat cu functia sintactica de atribut adj. si unul cu functia sintactica de complement circumstantial de loc:"Un an de antrenamente dificile si viata claustrata in menajeria pentru doar 10 minute de spectacol."

2
complement circumstantial de loc=in menajeria(unde) si atribut adj=claustrata

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T17:49:24+03:00
2014-04-20T18:00:53+03:00
Claustrata = atribut adjectival 
 in menajeria= complement corcumstantial de loc