Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T17:20:04+03:00
Duci perpendiculara din B pe DC si o notezi cu O DH=CO=12-8=4:2=2 Acum in triunghiul ADH faci ctg de 60 ctg de 60 = radical din 3 supra 3 .... radical din 3 supra 3 este egal cu 6 supra AH si AH iti da 2 radical 3
Dar de ce egal cu 6 de unde?
Deci nu m.am exprimat bine scuze repet
Ctg de 60 este egal cu 2 supra AH CARE ESTE EGAL CU RADICAL DIN 3 PE 3 SI DE AICI ITI DA 6 SUPRA RADICAL 3 RATIONALIZEZI SI DA 2 RADICAL 3
Mersi mult!!!
Npc
2014-04-20T17:21:18+03:00
Fie AC_/_AD ⇒  mas<DAC=90, in ΔDAC
sin<D=60=√3/2
sin<D=AC/DC=AC/12    AC/12=√3/2   ⇒AC=12*√3/2=6√3
AD²=DC²-AC²=12²-(6√3)²=144-108=36   ⇒AD=6
AH_/_DC  ⇒AH-h

AH=AD*AC/DC= 6*6√3/12=3√3