Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T17:13:46+03:00
Marcile lexico-gramaticale ale eului liric sunt pronumele si verbele de persoana 1 singular si plural.asfel,pronumele personal:'imi',pronumele posesive;"mea', , 'mi', 'mele, si desinentele verbelor:'raman'; 'dus'; 'ascult' demonstreaza caracterul liric al textului
2014-04-20T17:20:15+03:00
Pronumele personal si verbele (la pronume ma refer la imi,mi..etc.Iar la verbe parca erau cele care apareau in propozitii de vocativ...Ma refer la acele propozitii in care autorul se exprima in asa fel ca si cum ar vorbi cu cititorul).
1 5 1