Răspunsuri

2014-04-20T16:52:33+03:00
Circulatia monetara a dus la un trai mai bun
Nu mii-ai fost de prea mare ajutor!
Pai un trai mai bun consta in puterea fortei de munca mai dezvoltate
Ajuta la dezvoltarea comertului
Si dezvoltarea noastra ca popor in primul rand deoarece oamenii cu scoala nu mai fug in alte tari daca gasesc aici lucrurile de care au nevoie
Multumesc!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T17:20:19+03:00
Banii au apărut în urma evoluției schimbului de mărfuri.Inițial o marfă sau un serviciu se schimba pe altă marfă sau alt serviciu.La mare căutare erau(sarea,ceaiul,tutunul,blănurile).Cu timpul funcția de recompensă pentru muncă și bunuri a fost îndeplinită de metale prețioase(aur,argint).Pentrua face mai simplu schimbul,fără a fi nevoie să cîntărești sau să măsori metalul prețios,au fost fabricare monedele.Începîndcu sec.al 17 lea ,au apărut banii de hîrtie.Odată cu evoluția tehnologiei moderne,au apărut și alte înstrumente(cacul,cardul).