Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T15:27:03+03:00
Unghiul unei drepte cu  un plan este unghiul format de dreapta cu proiectia ei pe plan (in cazul in care dreapta nu este perpendiculara pe plan si nici paralela cu el).
Unghiul unei drepte cu un plan are masura cea mai mica dintre unghiurile formate de dreapta cu toate dreptele planului respectiv
2014-04-20T20:44:33+03:00
Pai aplici regula tangentei in unghiul care se formeaza din dreapta si plan .
Tangenta = cateta opusa supra cateta alaturata