Răspunsuri

2014-04-20T14:28:08+03:00
2x²+1=-7
2x²=-7-1
2x²=-8
x²=-8/2=-4
x1=2i
xdoi=-2i

x²+2x²=4x²
3x²-4x²=0
-x²=0
xunu=xdoi=0
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T14:29:04+03:00
2x²+1=7
2x²=7-1
2x²=6
x²=3
/x/=√3  ⇒x∈{-√3,√3}

x²+(2x)²=(4x)²
x²+4x²=16x²
5x²-16x²=0
-11x²=0
x²=0  ⇒x=0


prima ec.esteegal cu 7 sau -7?????????
Comentariul a fost şters
2xpatrat=-7-1 2xpatrat=-8 xpatrat=-4 radical xpatrat=radical -4 modul x=-2 x=2
scuze am uitat de minus
Comentariul a fost şters