Răspunsuri

2014-04-20T14:04:29+03:00
69-5(x-2)²=24
69-5(x²-4x+4)-24=0
45-5x²+20x-20=0
-5x²+20x+25=0    impartimla -5
x²-4x-5=0
Δ=16+20=36
xunu=4-6/2=-2/2⇒xunu=-1
xdoi=4+6/2=10/2⇒xdoi =5
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T14:23:45+03:00
69-5(x²-4x+4)=24
69-5x²-20x-20=24
-5x²-20x+49-24=0
-5x²-20x+25=0
x²-4x-5=0
x-4-5=0
x-9=0
x=9
corect este rezolvarea mea
pai si ce vrei sa te aplaudam?
doar ti-am atras atentia nimic mai mult, sper ca nu te-ai suparat
esti ironica imi pare rau
nu.nu m-am suparat.......stai calm.....si mie imi pare rau