Hei buna! Ajutati-ma va rog si pe mine la acest exercitiu:
a) Daca a=4 si b+c= -12, calculati a·(b+c) si a·b+a·c .

b) Daca a= -8 si b-c= -34, calculati a·b-a·c .

c) Daca a·b+a·c= -45, calculati a·(b+c) .

d) Daca a·b-a·c= -54, calculati a·(b+c) .

e) Daca a·(b+c)=78, calculati a·b+a·c .

f) Daca a·(b-c)= -36, calculati a·b-a·c .

g) Daca a·b= -15 si a·c= +24, calculati a·(b+c) .

h) Daca a·b= -31 si a·c= -10, calculati a·(b-c) .

DACA NU STITI SA REZOLVATI NU SCRIETI NIMIC ! VREAU SI REZOLVAREA, NU RASPUNSUL DIRECT ! SPER CA M-AM FACUT INTELEASA! ALEG RASPUNSUL CEL MAI BUN ! MULTUMESC !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-20T12:47:43+03:00
A)  a(b+c)=4·(-12)=-48
a·b+a·c=a(b+c)=4·(-12)=-48
b) a·b-a·c=a(b-c)=(-8)·(-34)=282
c) a·b+a·c=-45⇒a(b+c)=-45
d)a·b-a·c=-54⇒a(b-c)=-54
e)a(b+c)=78⇒ab+ac=78
f)a(b-c)=-36⇒ab-ac=-36
g)a(b+c)=ab+ac=(-15)+24=9
h)a(b-c)=ab-ac=(-31)-(-10)=(-31)+10=-21
Da, le stiu. Insa de-abea acum mi-am dat seama a·(b+c)=a·b+a·c
Si vreau sa termin cat mai repede tema, si am apelat la Brainly.ro :D :)
succes
Comentariul a fost şters
Apropo, la b) este 272 nu 282 :)
2014-04-20T14:03:02+03:00
A) inlocuim si obtinem a(b+c)=ab+ac=4*(-12)= - 48
b) ab - ac = a (b-c)=( - 8)( - 34)=272 pt ca - * - = +
c) a(b+c)= ab+ ac = - 45
d) cred ca e gresit ex . Trebuia ab+ac
e) ab+ac=a (b+c)= 78
f) ab - ac=a(b-c)= - 36
g) a (b+c)=ab+ac= -15 + 24=9 (scazi numerele si pui semnul numarului cel mai mare)
h)  a(b-c) = ab - ac= (-31) - (-10)= (- 31 )+ 10= - 21 (pt ca - * - = +)

Ohh, scuze, la d) trebuia a·(b-c) si nu a·(b+c)
Mersii ;;)