Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T21:23:50+03:00
Cred ca ii Tu vais (adica tu...)
Sincer nu stiu...Nu ai in carte modelul verbului?
ba da : je vais | tu vais| il\elle\on va | nous allons | vous allez | ils\elles allons :3
nimic de "vas"
Deni203 nu exista verbul vas , este verbul aller - a merge !!!
Nelivlad "vas" este conjugarea la persoana a II-a singular de la verbul "aller"
2014-04-20T02:08:34+03:00
Determina  pronumele "tu" (dar cred ca se zice "vais")