Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T20:51:29+03:00
20/30=2/3
35/50=7/10

2/3   7/10   aducem la acelasi numitor
20/30   < 21/30  deci al 2lea este mai destept
Comentariul a fost şters
MS Miky , eu am carte care da rez. la sfarsit si rasp lui miki e corect :)
am impartit nr problemelor pana nu se mai puteau simplifica si dupa le-am asezat fata in fata ca la comparatie si le-am adus la acelasi numitor sa vad care a rezolvat mai multe probleme
n-ai pentru ce ;)
2014-04-19T22:01:10+03:00
20 supra 30=2 supra 3
35 supra 50=7 supra 10
___________________
2 supra 3 =  7 supra 10  
20 supra 30  = 21 supra 30  
Al doilea este cel mai destept. ;)