Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T19:49:35+03:00
Ipotenuza este BC deci trebuie sa aflam cealalta cateta
ΔABC,mas<A=90     AC²=BC²-AB²=24²-12²=576-144=432   ⇒AC=12√3
sin<B=AC/BC=12√3/24=√3/2   ⇒mas<B=60
mas<C=90-60=30
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-04-19T20:10:06+03:00
ΔABC,mas<A=90     AC²=BC²-AB²=24²-12²=576-144=432   ⇒AC=12√3
sin<B=AC/BC=12√3/24=√3/2   ⇒mas<B=60
mas<C=90-60=30
3 4 3