Răspunsuri

2014-04-19T17:40:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prietenul meu este cea mai draguta persoana pe care o cunosc.are parul lung si blond de parca razele soarelui ii sunt cosite.ochii mari,albastrii parca descriu cerul intr-o seara instelata.nasul micut si buzele trandafirii ii contureaza chipul alb, inspumat ca laptele.are niste maini fine si delicate ce se impletesc ii tabloul trupului ei.stiu ca imi va fi cea mai buna prietena deoarece nu ma lasa la greu si ma ajuta cand am nevoie
94 4 94
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T17:43:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                                              Prietenul meu,Matei

Matei este cel mai bun prieten al meu.Are ochii caprui,are pielea de culoarea alba.Parul lui este saten,poarta ochelarii.Matei are un metru si 65 de centimetri si este  slab.Ii place mult sa joace basket,tocmai de aceea  se mentine in forma...Are fata rotunda,putini pistrui.Motto-ul sau in viata este : ''Don't worry,Be HAPPY :) ''


Sper sa iti placa,nu am scris despre un prieten de al meu.Poti sa dai tu ce nume vrei.Am inventat acum pe moment :) 

78 4 78