Comentati , intr-un scurt eseu , urm.proverb :"Fuga e rusinoasa , dar e sanatoasa " , care apare ca o concluzie in finalul baladei Pasa Hassan de G. Cosbuc . Luati proverbul ca pe o ipoteza , demonstrati cu argumente si contraargumente ca aceasta ipoteza este sau nu corecta apoi trageti o concluzie

2

Răspunsuri

2014-04-19T17:42:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
     Fuga sau alergatul are diferite roluri în viața noastră.Este folosită în multe feluri și în diferite moduri.Rușinea înseamnă un sentiment penibil de sfială, de jenă provocată de un insucces sau o greșeală. Decat sa fugi ar fi mai corect să accepți cu demnitate faptul că ai greșit și să înveți ceva din acest lucru pentru a nu-l mai repeta. In acest caz este o dovada de lsaitate.
     În partea a doua a proverbului găsim și parte bună a fugii. Da, o susțin cu tărie, fuga e sănătoasă. Alergatul, mișcarea, plimbatul în aer liber e mai bun decât toate medicamentele la un loc. Spre deosebire de prima parte a proverbului in acest caz fuga este o dovada de prudenta.
29 4 29
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T17:54:04+03:00
                             ,,Fuga e rusinoasa,dar e sanatoasa''

Asa cum spuneam inca din titlu,da fuga este rusinoasa,dar e si sanatoasa in acelasi timp.Cand avem necazuri,sau cand suntem atacati de cineva,este mai bine sa fugim daca stim ca nu ne putem compara cu persoana respectiva.Deoarece este mai bine sa scapi,chiar daca esti las decat sa mori in cel mai umilitor mod posibil.Desi in Biblie sau in alte carti ni se spune ca : ''Atunci cand cineva te loveste,intoarce si celalalt obraz.''
Un exemplu clar af fi personajul Hassan din balada lui George Cosbuc.Inspirat din realitate.Hassan a fugit de a mancat pamantul pentru a scapa de Mihai Viteazul,acesta fiind vazut de Hassam ca si un munte.Hassan a scapat prin fuga...Dar ce este mai important este ca a scapat...A reusit sa isi salveze viata,desi trebuia sa ramana si sa lupte ca un adevarat barbat,el a preferat sa fuga....


Sper sa te fi ajutat :) ;) Mai poti continua,iar daca nu iti plac unele parti le poti elimina :)
46 4 46