Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T17:15:47+03:00
Am invatat ca "ultima cifra a unui patrat perfect poate fi 0, 1, 4, 5, 6 sau 9"

Daca un patrat perfect se termina in 5 inseamna ca se divide cu 25 si este impar. Dar orice patrat perfect impar da restul 1 la impartirea cu 4. Dar orice numar divizibil cu 25 care da restul 1 la impartirea cu 4 da restul 25 la impartirea cu 100 si deci se termina in 25. Deci orice patrat perfect care se termina in 5 se termina in 25 si deci un numar care se termina in 85 nu poate fi patrat perfect
1 5 1
2014-04-19T17:21:29+03:00
Cu ajutorul algoritmului putem afla daca un numar este sau nu patrat perfect.Daca numarul este mai mic il putem descompune.In caz ca numarul nu ne va da fix inseamna ca nu este patrat perfect.