Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T16:29:54+03:00
Ciupercile saprofite se hranesc cu diferite alimente,iar ciupercile parazite se hranesc cu miceliul din corpul organismelor vii.
succes! aceasta am avuto si eu ca tema cu cateva luni mai devreme.
Multumesc frumos !
cu placere! am avuto si eu ca tema si eu sunt in clasa 5
2014-04-19T16:46:48+03:00
Stiu ca ciupercile se hraneau cu alimentele consumate de o persoana si mai imi aduc aminte ca erau SAPROFITE si PARAZITE....

Sper sa te fi ajutat...