va rog mult ajutati.ma e urgent..

pronumele negative nimeni si nimic se pot substantiviza. citeste exemplele de mai jos si explica prin ce procedee au devenit substantive:

nu-mi mai comunica nimicuri.

el este un nimeni!l

nimicul nu poate atrage pe nimeni.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T16:29:56+03:00
Nimicuri din prima prop.= substantiv  deoarece este articulat
nimeni= substantiv deoarece este articulat cu  un
nimicul=subst. deoarece este orticulat de la cuv de baza nimeni cu art hot,,ul'' iar pe nimeni= substantiv deoarece are prepozitia pe in fata  il poti vota si sa-lpui la cel mai bun pe raspunsul meu?

1 5 1
2014-04-19T16:33:34+03:00
In primul exemplu este articulat (nimic-nimicuri).In a 2-a este in fata sa un articol ''un.''Iar in a 3-a este articulat,iar al doilea are prepozitie.
1 3 1