Trei frati au in total 35 ani, doi sunt gemeni si unul are ochi caprui.
cati ani are fiecare feate?

2
Daca avea ochi albastri stiam sa o fac dar asa nu:))
nu ma insulta :) eu am ochi caprui
si eu la fel:)
17 ani gemenii si un an al treilea
roxi la prima pb am dat un raspuns si ti-as recomanda a doua pb :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T23:18:08+02:00
Pai frati gemeni pot avea 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, 11,12,13 , 14 , 15,16,17 ani 
ultimul frate poate avea  1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27,29,31,33
pai (35-a) :2= b b*2+a= 2b+a   a= numar natural impar 
pai gemenii au 30 de ani ,iar celalat 5 ani 
???
o alta pb similara haioasa ar fi: produsul varstelor a trei frati este 75 doi sunt gemeni si al treilean are ochi albastri asa cum iti doreai. Aflati varstele lor!
Pai daca are ochi albastri e simplu: a X b X b=75 deci a X 2b=75 deci 2b=75:a
si?
bravo ! sper ca nu esti suparat ,si chear mai jicnit
2014-01-18T23:18:53+02:00
Un 30 unul 2 si unul 3  :)
Sper ca te-am ajutat:))

2 sunt gemeni
atunci unul 30 si cei doi cate 2 si 6 luni
la fel , calculeaza:)
Pai mi-as dezvalui secretul :) Incearca tu sa iti dai seama cum fac eu :)