Răspunsuri

2014-04-19T16:11:52+03:00
B=1+3+ 3²+3³+........+3⁶°+3⁶¹  se formeaza  grupe de cate 2
B=(1+3)+(3²+3³)+.............+(3⁶°+3⁶¹)
B=4+36+...........+(..........3)+(.......1)
B=4+36+..........+(........4) este divizibil cu 4

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T16:26:02+03:00
B= 1+3^1+3^2+.....+3^61
B= 1+3^1+3^2(1+3^1)+......+ 3^60(1+3^1)=4(1+3^2+3^4+.....+3^60) divizibil cu 4

2 3 2